Marketing internetowy z obsługą social mediów

termin: 2023-11-27 do 2023-12-14
liczba uczestników: 17
miejsce szkolenia: Rozpucie

rodzaj szkolenia: sprzedaż/obsługa klienta
zakończone certyfikatem: ICVC

Zakres tematyczny:

  1. Organizacja pracy na stanowisku Marketing Internetowy E-Commerce i Social Media Wiedza z zakresu BHP, w tym: obowiązków Pracodawcy i Pracownika, wymagań dotyczących pomieszczeń do pracy i czynników uciążliwych
  2. Wiedza z zakresu przepływu informacji, znajomość terminologii związanej z źródłami, nośnikami i rodzajami informacji
  3. Wykazanie się znajomością podstawowych narzędzi marketingowych. Rozumienie znaczenia promocji dla przedsiębiorstwa i umiejętność rozróżnienia jej form.
  4. Umiejętność rozpoznania charakterystycznych cech reklamy oraz jej rodzajów, z uwzględnieniem różnorodnych kryteriów klasyfikacji.
  5. Znajomość podstawowych założeń modelu AIDA oraz zasad ofensywnej reklamy.
  6. Umiejętność zrozumienia specyfiki akwizycji oraz jej podstawowych zasad.
  7. Rozumienie istoty i specyfiki Public Relations oraz wykorzystywanych w działaniu środków.
  8. Znajomość form promocji uzupełniającej oraz celów, cech i rodzajów sponsoringu.
  9. Znajomość założeń programu działań przedsiębiorstwa w zakresie promocji oraz umiejętność opracowania skutecznego planu takich działań.
  10. Wiedza na temat budowania wizerunku firmy w Internecie. Znajomość zagadnień z marketingu i reklamy
  11. Wiedza na temat sprzedaży internetowej. Umiejętność pozyskiwania nowych klientów
  12. Umiejętność pracy w zespole. Umiejętność zarządzania sobą w czasie i organizacji stanowiska pracy
  13. Jak skutecznie zmieniać postawy – racjonalizm czy emocje? Jaką strategię perswazji wybrać?
  14. Tworzenie przykładowych komunikatów promocyjnych, jak wykorzystać przydatne narzędzia.
  15. Charakterystyka najważniejszych mediów społecznościowych, charakterystyka, grupa docelowa, rodzaje kreacji i komunikacji
  16. Polacy w social media – demografia i zachowania (Facebook Instagram Linkedin Twitter YouTube Tik Tok)
  17. Organiczne czy płatne kampanie w mediach społecznościowych Podstawowe różnice i wskazania do komunikacji bezpłatnej i płatnej
  18. Optymalizacja długości artykułu, postu czy też długości filmu w internecie, hashtagi, ich specyfika i rola w poszczególnych kanałach SM
  19. Facebook a ochrona danych osobowych (RODO)
  20. Algorytm Facebooka na co dzień. Obsługa klienta na Facebooku – komunikacja z fanami
  21. Co publikować? Taktyka i tworzenie treści. Reagowanie na krytykę, hejt i negatywne komentarze
  22. Działania promocyjne na Facebooku, Instagramie. Specyfika kampanii reklamowych Facebooku vs Instagram. Zakładanie Menedżera Firmy (Facebook, Instagram)
  23. Tworzenie kampanii reklamowej – krok po kroku. Ustawianie grup odbiorców. Ustawienia lokalizacji. Tworzenie kreacji reklamowych
  24. Statystyki i raporty na Facebooku. Monitoring social mediów. Kluczowe aplikacje monitoringu sieci mierniki i narzędzia pomiaru
  25. Czym jest dostępność w social media? (dodawaj ALT-y – teksty alternatywne; dodawaj napisy do filmów; zachowuj kontrast kolorów; dbaj o spójność fontów; twórz dostępne hashtagi)

 

  Powrót
Skip to content