Doradztwo związane z pozyskaniem, obsługą i utrzymaniem pozytywnych relacji z klientem

termin: 2019-06-17 do 2019-06-29
liczba uczestników: 5
miejsce szkolenia: Wadowice
zakończone certyfikatem: NIE

zakres tematyczny doradztwa (48h):
    1. Rola strategii marketingowej w budowaniu pozycji i marki przedsiębiorstwa
    2. Efektywność sprzedaży – identyfikacja klientów
    3. Pozyskiwanie klientów
    4. Utrzymanie relacji z klientami
    5. Rodzaje działań marketingowych mających na celu skuteczną komunikację z klientem
    6. Budowanie strategii

uczestnicy: Właściciele, kadra zarządzająca oraz pracownicy mikro, małych i średnich przedsiębiorstw z województwa małopolskiego, świętokrzyskiego i podkarpackiego.

trener: Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego, magister handlu i zarządzania sprzedażą. Osoba z wieloletnim doświadczeniem w świadczeniu usług szkoleniowych i doradczych, prowadząca kursy z zakresu prac biurowych, obsługi komputera i kas fiskalnych, profesjonalnej sprzedaży i marketingu.

 

  Powrót
Skip to content