Masz pytania
odnośnie szkolenia?
Zadzwoń
14 623 07 00
zakres tematyczny doradztwa (48h):
1. Rola strategii marketingowej w budowaniu pozycji i marki przedsiębiorstwa
2. Efektywność sprzedaży – identyfikacja klientów
3. Pozyskiwanie klientów
4. Utrzymanie relacji z klientami
5. Rodzaje działań marketingowych mających na celu skuteczną komunikację z klientem
6. Budowanie strategii
uczestnicy: Właściciele, kadra zarządzająca oraz pracownicy mikro, małych i średnich przedsiębiorstw z województwa małopolskiego, świętokrzyskiego i podkarpackiego.
trener: Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego, magister handlu i zarządzania sprzedażą. Osoba z wieloletnim doświadczeniem w świadczeniu usług szkoleniowych i doradczych, prowadząca kursy z zakresu prac biurowych, obsługi komputera i kas fiskalnych, profesjonalnej sprzedaży i marketingu.
Powrót